Vo vašom košíku nie sú žiadne ďalšie položky
Nakupovať podľa určenia

Berieme kolegov a kolegyne na výlet do výroby. Funguje to skvele
Zvýšiť spokojnosť, motivovanosť a angažovanosť zamestnancov jednou akciou? Práve to sa nám už roky darí výletom do fabriky, v ktorej sa vyrábajú kefky Curaprox.
Naši kolegovia – pričom pre mnohých z nich boli naše kefky lovebrandom a obľúbeným produktom ešte skôr, než u nás pracovali – tak na vlastné oči vidia celý výrobný proces, od spracovania polypropylénového granulátu až po zabalenie kefky do blistra. Samozrejme, keďže je fabrika vo Švajčiarsku, súčasťou niekoľkodenného výletu je aj čas strávený v krásnom Zürichu a ešte krajšej švajčiarskej prírode. Nechýba ani exkurzia do čokoládovne a ochutnávka legendárnych švajčiarskych čokolád.
Tento výlet organizujeme každé dva roky (najmä pre tých, ktorí ho ešte neabsolvovali) a má pre nás význam z viacerých hľadísk. Pre kolegov a kolegyne je to odmena za ich prácu. Fungovanie v našej firme nás už dávno utvrdilo v tom, že odmeňovanie a pozitívna motivácia zamestnancov sa firme vždy vráti niekoľkonásobne. Pre mnohých z nás by bolo náročné dostať sa súkromne na výlet do krajiny ako Švajčiarsko. Znamená to kopu zážitkov a vítané vybočenie zo stereotypu, čo sa často pozitívne podpisuje aj na našom pracovnom prístupe a energii.
VZŤAH K ZNAČKE, PRODUKTU, ZAMESTNÁVATEĽOVI
Zahraničné výlety sú navyše nenahraditeľné z hľadiska budovania tímu a vzťahov v ňom. Zažívame spolu úplne iné typy zážitkov a interakcií, spoznávame sa v iných situáciách. Okrem výletu do fabriky vo Švajčiarsku sme za posledné roky absolvovali aj mnoho ďalších zahraničných výletov “za odmenu”. Boli sme napríklad v Edinburghu, na Sicílii či v Dubrovníku.
Zároveň však výlet do fabriky buduje vzťah k značke a zamestnávateľovi. Naše produkty sú výnimočné, no keď majú kolegovia a kolegyne možnosť spoznať túto výnimočnosť už vo fáze výroby, je to pre nich fascinujúce a vnímanie a znalosť produktu dostáva nový rozmer. Z vlastnej skúsenosti vieme, že pri predaji sú síce prínosné aj rôzne predajné školenia, ale vzťah k produktu, aký získame návštevou fabriky, je naozaj unikátnou pridanou hodnotou z hľadiska entuziazmu, s akým ho predávame.
Čo vravia na výlet samotní účastníci a účastníčky?
Nikola Pristášová (koordinátorka projektu Dental Alarm):
„Bolo super vidieť, ako je veľká časť procesu výroby zameraná na rôzne merania a kontroly kvality. Taktiež bol výlet do výroby ďalší príklad, ako sa Curaden Slovensko výborne stará o svojich zamestnancov, a to dokonca aj o brigádnikov."
---
Andrea Šestáková (iTOP inštruktorka):
„Mám skvelý zážitok, pretože som videla nové mesto, krásnu prírodu a ochutnala tú najlepšiu čokoládu."
---
Zuzana Serafínová (iTOP inštruktorka):
„Na vlastné oči som videla, že technológia výroby je naozaj unikátna, precízna a na vysokej úrovni aj s ohľadom na ekológiu."
---
Peter Brejda (obchodný zástupca):
„Na výlete som spoznal aj kolegov a kolegyne, ktorých som doteraz nemal možnosť spoznať bližšie. Potvrdilo sa, že sme dobrá partia, čo k našej značke rozhodne patrí."
---
Veronika Obertová (asistentka obchodného oddelenia):
„Moje predstavy boli také, ako to vo fabrikach býva – hluk a neporiadok. Ale realita bola uplne ina. Všetko bolo čisté, nové, pekné, výrobné linky moderné. Prekvapilo ma tiež minimum personálu pri obsluhe strojov, takmer všetko bolo automatizované."
---
Katarína Gajdošíková (predajkyňa v stánku Curaprox):
„Vďaka exkurzii viem ľuďom ešte lepšie vysvetliť pomer cena/kvalita."
---
Lea Galatová (predajkyňa v stánku Curaprox):
„Veľmi ma zaujalo, ako sa testujú medzizubné kefky. Riadia sa ISO normami, ktoré im udávajú napríklad koľkokrát sa môže medzizubná kefka pod určitou silou ohnúť bez toho, aby sa porušila. Vo fabrike si však tieto normou dané hodnoty dokonca navýšili a vyrábajú medzizubky tak, aby boli ešte odolnejšie."
---
Karin Firmentová (iTOP inštruktorka):
„Na fabrike sa mi okrem iného páčilo aj to, že v nej bolo cítiť priateľskú a rodinnú atmosféru."
---
Vladimír Fiamčík (iTOP inštruktor):
„Mám pocit, že doteraz som pacientom a pacientkám nedokázal odpovedať na tie najdetailnejšie otázky o kefke Curaprox. Tým, že som to všetko “iba” počul a nevedel si to možno až tak predstaviť predstaviť. Teraz už napríklad presne viem, ako sa kontroluje kvalita kefiek, ako si na tom vo výrobe dajú záležať, aké prístroje používajú."