Swiss premium oral care / Poštovné od 40 € máte u nás ZDARMA :)

Prihlásiť sa
Slovensko
CURAPROX Shop Slovensko
  • Zubné kefky
    • CS 12460
    • CS 5460
    • CS 1006
    • CS kids
  • Sonické kefky
    • Hydrosonic Pro
    • Hydrosonic Easy
    • Hydrosonic Black Is White
  • Zubné pasty
    • Be You
    • Black is White
    • Enzycal
    • Curaprox kids
  • Medzizubné priestory
    • Medzizubné kefky
    • Zubná niť
  • Detské zúbky
    • Cumlík
    • Hryzadielka
    • Detská zubná kefka
  • Viac
    • Perio Plus+
    • Škrabka na jazyk
    • Sada pre starostlivosť BDC
    • Cestovný set
  • Shop
Ústne zdravie

Vo vašom košíku nie sú žiadne ďalšie položky

Naozaj chcete vyprázniť košík

  • áno
  • nie
Nákupný košík

Vo vašom košíku nie sú žiadne ďalšie položky

Hodnota košíku je 0 €
Nakúp ešte za 40,00 € a získaj dopravu zadarmo

Máte zľavový kód?


Medzisúčet 0,00 €
Doručenie Zdarma
Spolu (s DPH) 0,00 €

Pokračovať do pokladne

Pokračovať v nákupe

Ak vás zaujíma reklamácia sonickej kefky, presný postup nájdete tu.

Reklamačný poriadok
spoločnosti CURADEN Slovakia s.r.o.

1.    Úvodné ustanovenia

1.1.    Tento Reklamačný poriadok (ďalej len „Reklamačný poriadok“) spoločnosti CURADEN Slovakia s.r.o. so sídlom Na Výslní 17, 821 05 Bratislava, IČO: 35 948 213 zapísanej v Obchodnom registri Mestského súdu Bratislava IIII, vložka číslo: 37025/B, Oddiel: Sro  (ďalej len „Predávajúci“), upravuje práva a povinnosti dotknutých osôb ako kupujúcich (ďalej len „Kupujúci“) súvisiacich so spôsobom a podmienkami uplatnenia reklamačných nárokov Kupujúcich, vyplývajúcich z  vád a/alebo záruky tovarov ponúkaných a predávaných v prevádzkarniach Predávajúceho a/alebo prostredníctvom e-shopu www.curaprox.sk (ďalej len „Tovar“) a spôsob a podmienky ich vybavenia zo strany Predávajúceho.

1.2.    Kupujúcim v jednotlivých prípadoch sa rozumie každá osoba, t.j. fyzická osoba – nepodnikateľ, ktorá si zakúpila Tovar/je kupujúcim Tovaru a ktorá vo vlastnom mene a na svoj účet uzatvorila s Predávajúcim kúpnu zmluvu v zmysle príslušných všeobecných obchodných podmienok Predávajúceho. Fyzické osoby – podnikatelia a právnické osoby berú na vedomie, že záručné podmienky môžu byť pre nich odlišné od záručných podmienok pre spotrebiteľov. 

1.3.    Kupujúcim so statusom spotrebiteľa je fyzická osoba, ktorá ako kupujúci pri uzatváraní a plnení individuálnej kúpnej zmluvy nekonala v rámci predmetu svojej obchodnej činnosti alebo inej podnikateľskej činnosti. V zmysle zákona č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov sa kupujúcim/spotrebiteľom rozumie osoba, ktorá kupuje Tovar pre osobnú potrebu alebo pre potrebu príslušníkov svojej domácnosti.

2.    Uplatnenie Reklamácie

2.1.    Reklamáciu na mechanické poškodenie obalu zásielky s objednaným Tovarom alebo na vadný Tovar a/alebo chybnú zásielku (chýbajúce množstvo, poškodenie Tovaru alebo dodávka iného Tovaru ako bol uvedený v objednávke), je Kupujúci povinný uplatniť pri prevzatí Tovaru v prevádzkarni Predávajúceho a/alebo pri prevzatí zásielky s objednaným Tovarom. Pri preberaní zásielky s Tovarom od doručovateľa Kupujúci vyplní priložený reklamačný lístok, ktorý Kupujúci odošle spolu s dotknutým Tovarom Predávajúcemu. Postup pri reklamácii sonickej kefky nájdete tu.

2.2.    Reklamáciu na kvalitu/akosť zakúpeného Tovaru môže Kupujúci uplatniť počas celej záručnej doby Tovaru, a to vyplnením Reklamačného formuláru zverejneného Predávajúcim, resp. iného dokumentu obsahujúceho požadované informácie (ďalej len „Reklamačný formulár“) a jeho odovzdaním poverenému pracovníkovi v prevádzkarni Predávajúceho a/alebo zaslaním doporučenou poštou alebo kuriérom na adresu CURADEN Slovakia s.r.o., Na Výslní 17, 821 05 Bratislava (ďalej len „Reklamácia“).

2.3.    Dĺžka a plynutie záručnej doby sa riadia právnymi predpismi platnými a účinnými na území Slovenskej republiky. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia zakúpeného Tovaru Kupujúcim.

2.4.    Kupujúci uvedie v prípade Reklamácie uviesť v Reklamačnom formulári číslo pokladničného dokladu a/alebo faktúry/dodacieho listu, resp. objednávky, druh reklamovaného Tovaru, jeho množstvo a dôvod Reklamácie a priloží kópie uvedených dokladov a v prípade kúpy Tovaru prostredníctvom e-shopu potvrdenie o prevzatí zásielky s Tovarom, pokiaľ sa Kupujúci s Predávajúcim nedohodnú inak.

2.5.    Reklamovaný Tovar je Kupujúci povinný vrátiť späť v pôvodnom obale bezprostredne v čo najkratšom čase od zistenia nedostatkov a priložiť vyplnený Reklamačný formulár spolu s prílohami, opatrený dátumom a podpisom Kupujúceho. V prípade zaslania reklamovaného Tovaru doporučenou poštou alebo kuriérom je Kupujúci Reklamovaný Tovar povinný zabaliť do vhodného prepravného obalu, aby nedošlo k mechanickému poškodeniu Tovaru počas prepravy. Za takéto poškodenie Tovaru Predávajúci nenesie zodpovednosť. Kupujúci na požiadanie Predávajúceho predloží všetky doklady súvisiace s Reklamáciou Tovaru a reklamovanými vadami a poskytne všetku potrebnú súčinnosť pri jej vybavovaní.

2.6.    Pri doručení reklamovaného Tovaru zodpovedná osoba Predávajúceho Tovar prevezme, skontroluje zásielku, dokumentáciu a  stanoví rozhodujúci dátum pre plynutie lehoty na vybavenie Reklamácie, ktorým je dátum prijatia Tovaru Predávajúcim. Tovar zaslaný formou dobierky Predávajúci nepreberá. V prípade reklamovania Tovaru osobne Kupujúcim v ktorejkoľvek prevádzkarni Predávajúceho, zodpovedná osoba Predávajúceho vybaví Reklamáciu v zásade na mieste s výnimkou prípadov, kedy sa pre posúdenie Reklamácie podľa jeho posúdenia bude vyžadovať dlhší čas; zodpovedná osoba Predávajúceho v tomto prípade Tovar prevezme a stanoví rozhodujúci dátum pre plynutie lehoty na vybavenie Reklamácie.

2.7.    V prípade, ak si Kupujúci Reklamáciu neuplatní spôsobom podľa predchádzajúcich odsekov tohto článku Reklamačného poriadku, objektívne tak znemožní Predávajúcemu posúdenie a vybavenie jeho Reklamácie Tovaru, v dôsledku čoho Predávajúci nezodpovedá za následne vzniknuté škody a dodatočné náklady Predávajúceho a rovnako aj nezodpovedá za nevybavenie Reklamácie Tovaru Kupujúceho riadne a včas. V takomto prípade je Predávajúci oprávnený Reklamáciu Tovaru Kupujúceho zamietnuť.

2.8.    Nárok na uplatnenie Reklamácie vád Tovaru zaniká v prípade nesprávnej/neodbornej manipulácie s Tovarom a/alebo nesprávneho/neodborného používania Tovaru, ako aj neodborného uvedenia Tovaru do prevádzky, a to najmä (nie však výlučne) pri:
a.    porušení ochranných pečatí a nálepiek, ak je Tovar nejakými opatrený,
b.    uschovaní a používaní Tovaru v podmienkach, ktoré svojimi parametrami nezodpovedajú parametrom uvedeným v dokumentácii k Tovaru,
c.    používaní Tovaru v rozpore s návodom na používanie/obsluhu a/alebo účelom použitia a/alebo charakterom Tovaru,
d.    poškodení Tovaru spôsobenom nesprávnou údržbou a/alebo manipuláciou.

3.    Vybavenie Reklamácie

3.1.    Predávajúci prijme Reklamáciu uplatnenú si Kupujúcim v súlade s príslušnými odsekmi článku 2. Reklamačného poriadku prevzatím Reklamačného formulára a reklamovaného Tovaru od dotknutého Kupujúceho.

3.2.    Predávajúci vybaví prijatú Reklamáciu v zásade bezodkladne po jej prijatí, resp. v odôvodnených prípadoch do tridsiatich (30) dní od prevzatia Reklamačného formulára a reklamovaného Tovaru. Kupujúci je povinný v Reklamačnom formulári uviesť požadovaný spôsob vybavenia jeho Reklamácie, ktorý od Predávajúceho požaduje; tento spôsob musí byť Kupujúcim určený najneskôr pri doručení vyplneného Reklamačného formulára Predávajúcemu. Predávajúci na základe posúdenia predmetu Reklamácie vybaví Reklamáciu - ukončí reklamačné konanie odovzdaním opraveného predmetu reklamácie - Tovaru, jeho výmenou, vrátením ceny, vyplatením primeranej zľavy z ceny, písomnou výzvou na prevzatie plnenia alebo jej odôvodneným zamietnutím bez zbytočných prieťahov. Po márnom uplynutí zákonnej lehoty na vybavenie Reklamácie má Kupujúci právo od kúpnej zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu reklamovaného Tovaru za nový.

3.3.    V odôvodnených prípadoch si Predávajúci vyhradzuje právo navrhnúť zmenu postupu vybavovania Reklamácie, o čom Kupujúceho riadne upovedomí.

3.4.    V prípade, ak sa zo strany Kupujúceho jedná o opakovanú neoprávnenú Reklamáciu, má Predávajúci právo považovať takéto konanie Kupujúceho za zneužitie práv kupujúceho a môže si voči takémuto Kupujúcemu uplatniť právo na náhradu nákladov spojených s vybavovaním takejto neoprávnenej Reklamácie.

3.5.    V prípade, ak posúdenie Reklamácie závisí od odborného posúdenia tretej osoby, postupuje Predávajúci v zmysle právnych predpisov platných a účinných na území Slovenskej republiky.

4.    Spoločné a záverečné ustanovenia

4.1.    Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu a/alebo doplnenie Reklamačného poriadku, pričom ním upravené znenie Reklamačného poriadku sa stáva pre Kupujúceho záväzným okamihom jeho zverejnenia v jednotlivých prevádzkarniach Predávajúceho a na internetovej stránke Predávajúceho www.curaprox.sk, pričom Kupujúci má možnosť si ho riadne prečítať a oboznámiť sa s jeho ustanoveniami v čase pred kúpu Tovaru (zaplatením kúpnej ceny) v prevádzkarni Predávajúceho, resp. pred odoslaním objednávky.

4.2.    Toto znenie Reklamačného poriadku je účinné od 01.06.2023.

CURADEN Slovakia s.r.o.

Táto stránka používa súbory cookie, ale robíme to najmä pre vás. Pomáha nám to zlepšovať naše služby a zároveň chceme, aby bola vaša zákaznícka skúsenosť šitá vám na mieru.

Viac informácií Nastaviť cookies

Voľba cookies
Súhlas

Funkčné cookies
Technické
Nie
Áno
Popis a cookies
Funkčné cookies sú nevyhnutné k plnohodnotnému fungovaniu webshopu. Návštevníkovi umožňujú prehliadanie stránok a využívanie ich funkcií.
Cookie Poskytovateľ Účel Exspirácia
PHP_SESSID curaprox.sk The PHPSESSID cookie is native to PHP and allows websites to store serialised status data. On the website it is used to establish a user session and to pass state data through a temporary cookie, which is commonly known as a session cookie. These Cookies will only remain on your computer until you close your browser. Session
PrestaShop-# curaprox.sk This is a cookie used by Prestashop to store information and keep the user's session open. It stores information such as currency, language, customer ID, among other data necessary for the proper functioning of the shop. 480 hours
Reklamné cookies
Nie
Áno
Popis
Tieto cookies zbierajú informácie o reklamách ukazovaných na tejto webstránke. Môžu byť anonymné, ak zbierajú iba informácie o zobrazovaných reklamných plochách bez identifikovania používateľa, alebo personalizované, ak sú treťou stranou zbierané informácie o používateľovi za účelom personalizovania reklamných plôch.
Analytické cookies
Nie
Áno
Popis a cookies
Zbierajú informácie o návšteve užívateľa, zvyčajne anonymne, aj keď niekedy umožňujú identifikáciu používateľa za účelom získania reportu o užívateľových prejavených záujmov o produkty alebo služby poskytované webstránkou.
Cookie Poskytovateľ Účel Exspirácia
_ga Google Tag Manager Registers a unique ID that is used to generate statistical data on how the visitor uses the website. 2 roky
_gat Google Used by Google Analytics to throttle request rate 1 deň
_ga_# Google Tag Manager Used by Google Analytics to collect data on the number of times a user has visited the website as well as dates for the first and most recent visit. 2 roky
_gid Google Registers a unique ID that is used to generate statistical data on how the visitor uses the website. 1 deň
Výkonnostné cookies
Nie
Áno
Popis
Sú používané na zlepšenie užívateľskej skúsenosti a optimalizáciu fungovania webstránky.
Ostatné cookies
Nie
Áno
Popis a cookies
Ide o cookies bez konkrétneho účelu alebo také, pri ktorých ten účel ešte nebol klasifikovaný.
Cookie Poskytovateľ Účel Exspirácia
_fbp Facebook Used by Facebook to deliver a series of advertisement products such as real time bidding from third party advertisers. 3 mesiace

Váš účet

Váš účet
  • Osobné údaje
  • História nákupov
  • Adresy

Poradíme Vám?

Poradíme Vám?
  • Doprava a dodanie
  • Ostatné krajiny
  • Kontaktujte nás
  • Ako často meniť zubnú kefku
  • Reklamačný poriadok
  • Odstúpenie kupujúceho

O nás

O nás
  • Zoznam Smile Shopov
  • Lepšie zdravie pre všetkých
  • Náš tím
  • B2B portál
  • iTOP
+421 2 455 279 13
(V pracovných dňoch 08:00 – 16:30)
curaprox@curaprox.sk

FooterAfter

FooterAfter
  • Všeobecné obchodné podmienky
  • Používanie online identifikátorov
  • Oboznámenie o spracúvaní os. údajov
© CURADEN AG – All rights reserved
xs
sm
md
lg
xl
/
/