Aké možnosti máte pri reklamácii kefky Hydrosonic?
Stánok Curaprox
Očistenú kefku môžete priniesť do ktoréhokoľvek stánku Curaprox. Ich zoznam nájdete na tu. Vo väčšine prípadov a pri zjavnej chybe produktu odchádza zákazník rovno s novou kefkou. Väčšinu porúch vybavujeme na počkanie, vždy však najneskôr do 72 hodín.
Spätný kuriér
Vyplníte reklamačný formulár a spolu s vašou adresou a telefónnym číslom nám ho pošlete emailom na zakaznickapodpora@curaprox.sk. My následne zabezpečíme, že kuriér vyzdvihne očistenú kefku u vás a doručí ju k nám. Pre vás s tým nie sú spojené žiadne náklady. Po vybavení reklamácie vám kefku doručíme kuriérom. Celá reklamácia od odoslania emailu trvá najviac 14 dní.
Zaslanie k nám
Očistenú kefku spolu s vyplneným reklamačným formulárom odošlete poštou k nám na adresu Na Výslní 17, 82105 Bratislava. Vašu reklamáciu vybavíme najneskôr do 14 dní.
.
Čo sa vám ešte oplatí vedieť?
Vymeniť vám vieme akúkoľvek pokazenú časť vašej kefky (nabíjačku, telo kefky alebo oboje) - bez ohľadu na to, kde ste ju kúpili. Kefka na reklamáciu však vždy musí byť očistená.
Tak, ako pri každom elektronickom zariadení, kapacita batérie sa používaním znižuje. Ak kefke po určitom čase adekvátne klesne doba čistenia, ktorú zvládne na jedno nabitie (nie však o viac než 50 %), nie je to dôvod na reklamáciu.
Ak ste kefku ešte nerozbalili a chcete ju vrátiť (napr. nevhodný darček), vrátime vám peniaze. Podmienkou je, že kefka bola kúpená v našom eshope alebo v stánku Curaprox a prinesená bola nerozbalená a do 30 dní od kúpy.
Dostali ste kefku ako darček, pokazila sa vám, no z pochopiteľných dôvodov nemáte doklad o kúpe? V tom prípade vám radi dáme 50% zľavu na nákup novej sonickej kefky.
Ak sa vám kefka pokazila po záručnej dobe, môžete ju priniesť k nám a dáme vám zľavu 50% na nákup novej sonickej kefky.