Táto stránka používa súbory cookie, ale robíme to najmä pre vás. Pomáha nám to zlepšovať naše služby a zároveň chceme, aby bola vaša zákaznícka skúsenosť šitá vám na mieru.
Voľba cookies
Cookie | Poskytovateľ | Účel | Exspirácia |
---|---|---|---|
PHP_SESSID | curaprox.sk | The PHPSESSID cookie is native to PHP and allows websites to store serialised status data. On the website it is used to establish a user session and to pass state data through a temporary cookie, which is commonly known as a session cookie. These Cookies will only remain on your computer until you close your browser. | Session |
PrestaShop-# | curaprox.sk | This is a cookie used by Prestashop to store information and keep the user's session open. It stores information such as currency, language, customer ID, among other data necessary for the proper functioning of the shop. | 480 hours |
Cookie | Poskytovateľ | Účel | Exspirácia |
---|---|---|---|
_ga | Google Tag Manager | Registers a unique ID that is used to generate statistical data on how the visitor uses the website. | 2 roky |
_gat | Used by Google Analytics to throttle request rate | 1 deň | |
_ga_# | Google Tag Manager | Used by Google Analytics to collect data on the number of times a user has visited the website as well as dates for the first and most recent visit. | 2 roky |
_gid | Registers a unique ID that is used to generate statistical data on how the visitor uses the website. | 1 deň |
Cookie | Poskytovateľ | Účel | Exspirácia |
---|---|---|---|
_fbp | Used by Facebook to deliver a series of advertisement products such as real time bidding from third party advertisers. | 3 mesiace |
Vo vašom košíku nie sú žiadne ďalšie položky
Nakupovať podľa určenia
5 dentálnych profesionálov hovorí, prečo aj vaša klinika potrebuje iTOP školenie
Unikátne vzdelávanie iTOP zmení váš pohľad na prevenciu. Nechajte sa inšpirovať skúsenými odborníkmi.
- Vždy je priestor na zlepšenie, aj keď je človek 20 rokov v jednom odbore. Zubní lekári, zubné lekárky a dentálne hygieničky vám vysvetlia, prečo im dáva zmysel venovať sa nielen oprave zubov, ale najmä prevencii. Inšpirujte sa, aké konkrétne tipy zo školení iTOP aplikovali do svojej praxe a aké produkty a poznatky im pomáhajú zlepšovať komunikáciu s pacientmi.
MDDr. Ján Jurkemík, PhD., MPH, MBA: Kvalitu služieb sme na klinike zlepšili o niekoľko úrovní
„Vo svojej praxi som pociťoval deficit prevencie a dentálnej hygieny pacientov a zároveň som vnímal, že za posledné roky sa stomatológia posunula práve v týchto oblastiach. Hľadal som preto spôsoby, ako zlepšiť svoje znalosti a znalosti zamestnancov celej kliniky. Zúčastnil som sa na školení iTOP, ktoré na našom pracovisku zvýšilo úroveň poskytovania starostlivosti o niekoľko úrovní.
Nezáujem o zdravie ústnej dutiny cítime u niektorých mladých, zatiaľ čo u starších ľudí zas odstraňujeme zlé návyky. Sledovanie dôslednosti hygieny si vyžaduje individuálny prístup a u každého klienta treba nájsť vlastnú cestu, ktorá vedie k jeho motivácii. Od klientov máme jednoznačne lepšiu spätnú väzbu už po prvej inštruktáži čistenia a domácej starostlivosti.
Mnoho z nás má pocit, že v zabehnutých koľajach sa už nemáme čo naučiť, no školenie iTOP ma presvedčilo o tom, že pri stomatológii sa je kam posúvať aj pri bazálnych úkonoch.“
Marcela Lukačovičová, Dipl. D. H.: Techniku iTOP praktizujem už 20 rokov a ľudia sú stále nadšení
„So školením iTOP som začínala medzi prvými – v roku 2001 som absolvovala Týždeň čistých zubov s doktorom Sedelmayerom. K nemu ma priviedlo nadšenie môjho doktora a mňa ďalej motivovalo nadšenie pána Sedelmayera. Jeho filozofia, charizma a kolegovia, ktorí nadšenie zdieľali so mnou.
Chcela som vedieť viac, rozšíriť orálne povedomie medzi ľuďmi a poskytnúť im možnosť mať krásne zuby bez kazu, bez zápalov a svieži dych.
Poznatky zo školenia som začala aplikovať najskôr na rodinu a neskôr aj do praxe. Vysvetlite tínedžerovi, že v 13 rokoch mu idete dočisťovať zuby! Deti si však postupom času samy od seba umývali zuby na sucho, používali zubné kefky – a výsledok? Zuby bez kazov.
Ľudia sú z nového prístupu unesení aj v ambulancii, kde dosahujeme skvelé výsledky. Vždy, keď k nám pacient príde na hygienu, nacvičuje zavádzanie medzizubky priamo do zubného priestoru vo svojich ústach. Je dôležité neprecvičovať na modeloch, ale priamo v pacientových ústach. Bariéru hanblivosti ľahko prekročíte tým, že cvik ukážete na sebe.
Naším cieľom je, aby sme nemuseli toľko vŕtať, ale poskytovať niečo, čo má budúcnosť. iTOP má úžasnú schopnosť pozitívne zmeniť pohľad lekárov aj pacientov na orálne zdravie a ústnu hygienu.“
MDDr. Marianna Brádlerová: Začala som sa viac zameriavať na individuálny prístup
„Mojím cieľom bolo zdokonaliť si vedomosti, získať nové informácie o produktoch, technikách aj štúdiách. Človek rýchlo zistí, že v praxi robíme chyby aj v takých jasných veciach ako umývanie zubov. Školenie mi dalo naozaj mnoho, napríklad tipy a triky, ako zlepšiť komunikáciu s deťmi. Je dôležité, aby dieťatko pochopilo dôležitosť čistenia na jeho vlnovej dĺžke, a to práve priovnávaním k veciam, ktorým rozumie.
Veľký dôraz kladieme aj na poučenie tehotných žien, ktoré sú zodpovedné aj za dieťa. V prípade, že má tehotná žena zápalové ochorenie, hrozí jej predčasný pôrod alebo nižšia pôrodná hmotnosť dieťaťa.
Do praxe som po školení zaviedla aj plague detektor, ktorý pacientovi presne ukáže nevyčistené plôšky a zubný povlak. Často uveria, že ho tam majú, až keď ho uvidia na vlastné oči.
Zároveň som sa začala viac zameriavať na individuálny prístup. Každý pacient je iný, či už z fyzickej, alebo psychickej stránky, a tomu prispôsobujem aj spôsob motivácie. Techniky prevencie by mal do štandardného ošetrovania zaradiť každý lekár a školenie iTOP by malo byť povinnou jazdou pre všetkých absolventov dentálnej hygieny a zubného lekárstva.“
MUDr. Rastislav Vilk: Príčinám krvácania svojich ďasien som porozumel až na školení
„Môj pohľad na dentálnu hygienu bol pred školením iTOP skreslený. Ako zubný lekár som si myslel, že dentálnu hygienu môžem vykonávať sám, a o zamestnaní dentálnej hygieničky alebo hygienika som neuvažoval. Po školení som sa rozhodol do svojej praxe dentálnu hygieničku prijať a viac tento úkon sám nevykonávať.
Počas samotného školenia sme si vyšetrovali zuby – v tom čase som mal krvácanie ďasien. Ja ako zubný lekár som pochopil príčiny krvácania až na tomto školení. Odvtedy sa to nedeje ani mne, a teda ani mojim pacientom. Naučil som sa, ako správne postupovať pri prevencii – ako zaujať, motivovať aj učiť ľudí, aby si zuby čistili správne.
Na Kysuciach sa žije inak ako vo väčších okresných mestách a k hygiene treba viesť deti aj dospelých. Ľudia nás tu mnohokrát berú ako cestárov, ktorí plátajú diery. Dnes im však už vysvetľujem, že okrem preventívnej prehliadky treba svojim zubom dopriať wellness v podobe dentálnej hygieny.
Navyše inštruktor vie počas školenia zmeniť agendu a prispôsobiť ju problematike, ktorú máte vy priamo v ambulancii. Ktokoľvek povie, že školenie nie je preňho, mýli sa. Mnohí z nás nevedia ani správne používať medzizubné kefky. Toto, ako aj mnoho ďalších detailov môžeme na školení napraviť.“
Radoslava Ďurove: Ak stagnuteje alebo strácate motiváciu, školenie iTOP vás nakopne
„Predtým, ako som sa zúčastnila na školení iTOP, som demonštrovala správnosť umývania zubov na modeli. Po školení som inštruktáž zmenila a začala používa techniku touch-to-teach, čiže precvičovanie techniky čistenia priamo v pacientových ústach. Bolo to pre mňa kľúčové – ísť priamo do úst, ukázať držanie kefky aj tlak, ktorý má pacient na zuby vyvíjať.
Okrem inštruktáže mi školenia priniesli aj individuálnejší prístup k pacientom a nové poznatky v oblasti profylaxie. Naučila som sa, ako motivovať mladších pacientov od najnižšieho veku k pravidelným návštevám dentálnej hygieny a preventívnym prehliadkam.
Spätná väzba býva od pacientov už po prvej inštruktáži veľmi pozitívna. Každý klient od nás odchádza s kefkou, medzizubnou kefkou a so všetkými pomôckami, ktoré potrebuje na správnu techniku čistenia doma.
Na školení sa treba zúčastniť aj vtedy, ak máte pocit, že stagnujete alebo strácate motiváciu. Nové informácie, ktoré môžete interpretovať vo svojej praxi a tým zlepšiť kvalitu práce, vás určite nakopnú.“